Opening zwemseizoen week uitgesteld

De opening van het zwembad, die zaterdag zou plaatsvinden, wordt een weekje uitgesteld omdat de watertemperatuur echt te laag is. Dat is te risicovol voor de badgasten. Het zwembad is zon-verwarmd, maar helaas laat die verwarming zich de komende dagen niet zo vaak zien. Daarom wordt de feestelijke opening uitgesteld tot zaterdag de 23e van mei!