De opening van het zwembad, die zaterdag zou plaatsvinden, wordt een weekje uitgesteld omdat de watertemperatuur echt te laag is. Dat is te risicovol voor de badgasten. Het zwembad is zon-verwarmd, maar helaas laat die verwarming zich de komende dagen niet zo vaak zien. Daarom wordt de feestelijke opening uitgesteld tot zaterdag de 23e van mei!

